sábado, 20 de junio de 2009

LIBRO A COCIÑA DE LARPEIROS


O dia 7 de Xullo no Real Club Nautico de Vigo presentaremos o meu libro editado por Galaxia A COCIÑA DE LARPEIROS con 150 receitas, as 12 do mediodia,para os medios de comunicación e libreiros, este libro incluie todos os platos que se fixeron no programa e moitos mais ademais en cada unha das receitas suliño o viño que considero mais apropiado para acompañala, este libro vai dirixido a todos os seguidores de LARPEIROS que me paran pola rua preguntandome polas receitas que facemos, ademais o dia 14 de Xullo ás 20:30 se fará na Feira do Libro de Vigo na Praza de Compostela unha presentación para o público donde estarei para firmar e adicar exemplares .

4 comentarios:

  1. Noraboa polos éxitos obtidos tanto polo programa coma polo libro.

    Eu xa o teño. Regalóumo o meu costillo para empezar ben o verán.

    Saúdos doces.

    ResponderEliminar
  2. Mágoa non saber que ías estar en Santiago en Folla Novas. Mira que voy por alí todas a semáns,,,e hoxe cando o vin na TVG me din un coscorrón por tonta.

    Noraboa polas 4 edicións.

    Saúdos doces

    ResponderEliminar
  3. saludos a Don Benigno desde Montevideo Uruguay

    ResponderEliminar
  4. Tuve hace años ya, el placer de conocer y tratar personalmente con Benigno, trabajamos juntos codo con codo durante unos años. Sin duda es una persona esplendida a la que le tengo un inmenso aprecio y cariño. Este verano pasado me lleve una gran alegría, cuando estando de vacaciones "na miña terra" vi su libro publicado. Un Abrazo muy caluroso desde la capital.

    ResponderEliminar